Queen of Poland - podstawowe fakty

Queen of Poland to konkurs piękności, w którym wziąć udział może każda kobieta w wieku 16 - 26 lat. Startować w nim mogą także mężatki i matki.

Sloganem organizującej konkurs Queen of Poland agencji modelek Maxima Models, znanej również z prowadzenia plebiscytu Foto Models Poland, jest: "Nie musisz być miss, nie musisz być wysoka, wystarczy, że jesteś fotogeniczna". Konkursy te wyłaniają niebanalną urodę i osobowość do reklam filmowych i fotograficznych. Twarze finalistek zdobią wiele okładek czasopism w kraju i za granicą.

Wybory w całej Polsce...

Tegoroczny Queen of Poland jest już trzecią edycją konkursu. Tak jak poprzednie jest podzielony na kilka etapów. Najpierw, w całej Polsce organizowane są castingi i koncerty regionalne - listę takich miejsc znajdziesz tutaj. Organizatorzy spodziewają się, że - tak, jak co roku - zgłosi się kilka tysięcy dziewczyn. W całym kraju wybranych zostanie jednak tylko 200 najpiękniejszych dziewczyn. W połowie marca zostaną one zaproszone do wzięcia udziału w ćwierćfinale konkursu, który odbędzie się w warszawskim hotelu Marriott.

...i w portalu INTERIA.PL

Równolegle z regionalnymi castingami w portalu INTERIA.PL trwa plebiscyt, który umożliwia paniom w wieku 16 - 26 lat udział w konkursie Queen of Poland bez konieczności startu w castingach. Wystarczy przysłać do nas fotografię przedstawiającą pełną sylwetkę z widoczną twarzą - więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Ze wszystkich przysłanych do nas zdjęć redakcja wybierze 100 najlepszych, które zostaną opublikowane na stronach portalu INTERIA.PL.

W następnym etapie internetowego plebiscytu to internauci będą oceniać urodę pretendentek do tytułu Queen of Poland 2011. Dziesięć kandydatek, które zdobędą największą liczbę punktów w sms-owym głosowaniu zostanie zaproszonych do wzięcia udziału w ćwierćfinale konkursu - bez konieczności startu w wyborach regionalnych.

Reklama

Półfinał i wielki finał

Dziesięć wybranych przez użytkowników portalu INTERIA.PL dziewczyn spotka się na ćwierćfinale z 200 paniami wybranymi przez jury podczas castingów regionalnych. Z 210 pretendentek do tytułu Queen of Poland jury, podczas prezentacji w warszawskim hotelu Marriott (zaplanowano wyjścia w strojach kąpielowych oraz kreacjach wieczorowych), wybierze 40 najładniejszych pań.

Dwa tygodnie później, do ścisłego finału, który odbędzie się od 4 do 11 kwietnia na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura, wybranych zostanie 20 kandydatek.

Hotel jak z bajki

Wielką gala finałowa Queen of Poland 2011 odbędzie się w pięciogwiazdkowym hotelu R2 Rio Calma. Współorganizujące konkurs biuro podróży ITAKA napisała o nim: "Hotel jak z bajki, w kolonialnym stylu, zachwyca elegancją i bogactwem. To miejsce spełni najwyższe wymagania! Uwiedzie błękitem oceanu, zrelaksuje zielenią ogrodów i rozpieści ciepłym słońcem". Lepszego miejsca dla 20 najpiękniejszych dziewczyn z Polski nie można było znaleźć - zobacz zdjęcia i film z tego wspaniałego miejsca.

Pobyt pretendentek do tytułu Queen of Poland 2011 będzie rejestrowany przez telewizję Polsat oraz radio RMF MAXXX. Na bieżąco będzie również relacjonowany na stronach portalu INTERIA.PL.

Wielki finał

Gala finałowa potrwa około 2,5 godziny. Dziewczęta zaprezentują się w 5 wyjściach: sukniach ślubnych, strojach sportowych, kostiumach kąpielowych oraz sukniach wieczorowych.

Kulminacyjnym elementem gali będzie przekazanie korony najpiękniejszej przez dotychczasową Queen of Poland - Dagmarę Nowak - swojej następczyni.

Podczas finału wystąpią lokalni artyści. Przedstawicielami polskiej strony artystycznej będą natomiast znani wokaliści: Izabela Kopeć, Michał Niemiec oraz Ewelina Babiarz.

W jury, jak co roku, zasiadać będą znane nazwiska ze świata mody i reklamy.

Międzynarodowa kariera

Finalistki konkursu Queen of Poland biorą udział w konkursach międzynarodowych, takich jak: Queen of the World czy Queen of Europe. Występują także w reklamach filmowych i fotograficznych oraz podpisują kontrakty z wieloma firmami. Są również angażowane do sesji zdjęciowych dla prestiżowych magazynów, np.: Cosmopolitan, Elle, Glamour czy Joy.

Sponsorami Queen of Poland 2011 są m.in: Itaka, Seat, J.W.Construction, Lot, Samsung oraz Attraction Paris.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal INTERIA.PL.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: finał | hotel | jury | konkurs piękności | wyspy kanaryjskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy