Luksja Care Pro MEN - świeżość w mistrzowskim wydaniu

W sklepach pojawiła się nowa linia żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom panów. Ambasadorem nowych kosmetyków jest Michał Winiarski - znany siatkarz i Mistrz Świata 2014.

Luksja znana jest przede wszystkim z kosmetyków do mycia i pielęgnacji skóry, które powstają z myślą o potrzebach kobiet. Wieloletnie doświadczenie marki i obserwacja rynku i potrzeb konsumentów pokazują jednak, że również coraz więcej panów poszukuje produktów dopasowanych do swoich wymagań.

Potwierdzają to badania, z których wynika, że rynek żeli pod prysznic dla mężczyzn rośnie dynamicznie i stanowi obecnie 36% całego rynku. Zmieniające się trendy pokazują, że panowie coraz częściej interesują się zakupami związanymi z kosmetykami, modą czy zdrowym stylem życia. W swoich wyborach stawiają przede wszystkim na jakość, ale nie bez znaczenia jest też cena kupowanych produktów.

Reklama

Główną cechą produktów z linii Luksja Care Pro MEN jest wielofunkcyjność, świeże i energetyzujące zapachy oraz wygodne i poręczne butelki o pojemności 500ml.

Skuteczna formuła 2w1 znajdzie uznanie w oczach panów ceniących uniwersalne kosmetyki, którymi można umyć zarówno ciało jak i włosy. W bogatej gamie zapachów każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od tego, czy potrzebuje orzeźwienia, wyciszenia, czy mocnej dawki energii.

Luksja Care Pro MEN Fresh to połączenie świeżego zapachu z cytrusowymi nutami i mentolem. Ten wariant sprawdzi się świetnie jako odświeżenie po ciężkim dniu, lub kiedy potrzebna jest maksymalna dawka orzeźwienia.

Luksja Care Pro MEN Sport to wariant stworzony z myślą o mężczyznach uprawiających sport, którzy szukają skutecznego produktu zapewniającego uczucie higienicznej świeżości i czystości przy każdym myciu. Jego nowoczesna formuła zawiera aktywne jony srebra, które wykorzystywane są w kosmetykach ze względu na ich właściwości dezodorujące.

Mężczyźni, którzy szukają dodatkowej porcji energii powinni sięgnąć po wariant Luksja Care Pro MEN Energy z ekstraktem z guarany, której pobudzające właściwości od dawna znane są na całym świecie. Energetyczna formuła zapachowa nowego żelu pod prysznic to dawka odświeżającej energii na cały dzień.

Po wyczerpującym dniu, mężczyźni pragnący wyciszenia i relaksu z pewnością polubią ostatnią odsłonę nowej linii, czyli Luksja Care Pro MEN Sensitive. Ten wariant żelu pod prysznic nie tylko koi zmysły, ale też pielęgnuje skórę. O jej kondycję zadba delikatna formuła z aloesem i prowitaminą B5.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna każdego wariantu: 9,99 zł / 500 ml.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy